UA
Pattern
Pattern

Часті питання

Робота сайту

Комунальні платежі

    • База даних про борги і нарахування надається постачальниками житлово-комунальних послуг і оновлюється один раз на місяць. Дані у вкладці «Рахунок на 01 __20 ___ р.» і «Історія нарахувань» ідентичні даним, розміщених постачальниками житлово-комунальних послуг в рахунках-повідомленнях і є вихідними даними, на початок поточного періоду. Протягом місяця з 1 по 31 число в комунальні підприємства надходять оплати. В останній день місяця бухгалтер підприємства здійснює перерахунок за особовими рахунками абонентів і закриває місяць. Після закриття місяця формується база даних і передається в ТОВ «ГЕРЦ» до 2-го числа. Після перевірки інформації, формується протокол, який направляється в відповідне комунальне підприємство для підтвердження. Після підтвердження протоколу підписом головного бухгалтера та печаткою, ГЕРЦ формує єдину міську базу даних. До 5 числа дані викладаються на сайт, передаються до банківських установ та в друкарню для друку рахунків-повідомлень.
    • Інформація про кількость проживаючих, пільговикам, ПІБ платника послуг надається щомісяця постачальниками послуг. Для коригування помилок за вказаними параметрами необхідно звернутися до бухгалтера свого підприємства. Після того як Ваш постачальник внесе зміни в своїй базі, вся виправлена інформація автоматично відобразиться на сайті ГЕРЦ.
    • ГЕРЦ не веде облік показань лічильників, так як не є постачальником послуг. Якщо у Вас є розбіжності в показаннях, необхідно звернутися для звірки в абонвідділ відповідного підприємства. При оплаті Ви можете внести зміни в попередні показання і поточні, та сплатити за своїми даними.
    • Відповідно до законодавства, показання приладів обліку необхідно щомісяця надавати постачальникам послуг по телефону, на сайті в особистому кабінеті або в абонвідділі компанії-постачальника. Адреси та телефони абонвідділів можна подивитися на сайті в розділі «Постачальники послуг».
    • Така ситуація виникає, якщо підприємство не вірно зазначило адресу або не вказало до кого з наймачів в комунальній квартирі приєднати послугу. Достатньо зателефонувати в службу підтримки ГЕРЦ або «Написати нам», ми виправимо помилку.
    • Якщо при додаванні адреси, відсутні послуги ОСББ, значить Ваше ОСББ не уклали з нами договір і у ГЕРЦ немає даних по вашому будинку.
    • Уточніть у своїй керуючої компанії, чи є у них договір з ГЕРЦ? Якщо договір відсутній, значить у нас немає даних на вашу адресу.

Процедура сплати

  • Заповніть поля: місто, район міста, установа, група/клас, ПІБ вихованця (введіть перші три літери прізвища та оберіть з наведеного списку необхідне ПІБ), суму оплати і дані платника. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки та натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата послуг за Дитячий садок»

  • Введіть номер особового рахунку та суму поповнення в зазначені поля. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки і натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата послуг Воля-кабель»

  • Заповніть поля: серія постанови, номер постанови, область, суму штрафу і дату постанови, дані платника. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки та натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата штрафу за ПДР»

  • У «Особистому кабінеті» оберіть потрібний об'єкт (адресу) і перейдіть у розділ «Рахунок на 01 .__. 20__». Виділіть «галочкою» ті послуги, які Ви бажаєте сплатити. Введіть показання лічильників, якщо є необхідність змініть суми сплат по послугах. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки і натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата комунальних послуг»

  • Введіть номер особового рахунку та суму поповнення в зазначені поля. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки і натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата послуг за газ»

  • Введіть номер телефону / особового рахунку та суму поповнення в зазначені поля. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки та натисніть кнопку «Сплатити».
    «Поповнення мобільного телефону»

  • Згідно рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 27.05.2021 № 488 «Про встановлення тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів у громадському транспорті загального користування» в транспорті з 01 січня 2022 буде діяти нові транспортні ресурси (проїзні): 

    Види проїзних квитків за категоріями пасажирів Вартість проїзних квитків
    місячний проїзний квиток квартальний проїзний квиток
    Тролейбус 215 грн. -
    Тролейбус (учнівський) 85 грн. -
    Тролейбус (студентський) 110 грн. -

      


    Проїзний діє тільки в окремому виді транспорту – тролейбусі

    Період дії:

    ––– місячний проїзний – календарний місяць

    Послуга поповнення доступна в ПТКС, мобільних додатках, сайтах. (ОКРЕМІ КНОПКИ З НАЗВОЮ ПРОЇЗНИХ та їх вартістю)


    Як приклад, придбання послуги на сайті ГЕРЦ:

    Посилання: Придбання проїзного м.Хмельницький на сайті ГЕРЦ

    ––– введіть номер транспортної картки, для якої Ви бажаєте придбати проїзний квиток:

    ––– оберіть Вид проїзного квитка:

    ––– заповніть дані платника та перейдіть до сплати

     


    Період продажу  (коли можливо такі проїзні поповнити): з 25 числа попереднього місяця по 10-те (включно) числа діючого місяця. (НА ЛЮТИЙ проїзний можна придбати з 25 січня по 10 лютого).

    ПРОЇЗНИЙ ДІЄ КАЛЕНДАРНИЙ МІСЯЦЬ

    ГРОМАДСЬКИЙ  ПРОЇЗНИЙ  можливо придбати на звичайну комерційну транспортну карту (синього кольору).

    УЧНІСЬКИЙ  ПРОЇЗНИЙ  можно придбати на спеціальну картку (жовтого кольору).

    СТУДЕНТСЬКИЙ  ПРОЇЗНИЙ  можливо придбати на спеціальну картку (зеленого кольору).


    Проїзний безлімітний, тобто не обмежений кількістю поїздок.

    КАРТКУ НЕОБХІДНО ПРИКЛАДАТИ ДО ВАЛІДАТОРІВ, ТАКИМ ЧИНОМ ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ОПЛАТА ПРОЇЗДУ ПРОЇЗНИМ.

    УВАГА!

    ЗА КОШТИ З ГАМАНЦЯ НЕ МОЖЛИВО ПРИДБАТИ ПРОЇЗНИЙ.

     

  • Зайдіть в «Особистий кабінет», перейдіть в розділ «Мої Платежі», в цьому розділі Ви можете переглянути всю історію платежів і статус необхідного Вам платежу.

  • Банк, клієнтом якого Ви є, не дав провести платіж і не перерахував оплату. Зверніться в Контакт-центр банку для з'ясування причини невдалого платежу.

  • Зверніться до свого банку і напишіть заяву на повернення грошових коштів. Додайте до заяви копію квитанції. Банк, на підставі Вашої заяви направить звернення до ГЕРЦ. ГЕРЦ запросить повернення платежів у постачальників послуг. Після повернення платежів, ми повертаємо оплату в Ваш банк.

Рахунки-повідомлення та квитанції

Безпека

  • Для обміну інформацією з пристроєм користувача GERC.UA застосовуєтся промисловий стандарт TLS-шифрування (TLS 1.2) з використанням стійкої криптографії (довжина ключа 2048 біт). При цьому сеансу (разові) ключі шифрування генеруються на підставі сертифікату безпеки нашого Web-сервера. Цей сертифікат завірений міжнародним сертифікаційним агентством COMODO.