UA
Pattern
Pattern

Часті питання

Робота сайту

Комунальні платежі

    • База даних про борги і нарахування надається постачальниками житлово-комунальних послуг і оновлюється один раз на місяць. Дані у вкладці «Рахунок на 01 __20 ___ р.» і «Історія нарахувань» ідентичні даним, розміщених постачальниками житлово-комунальних послуг в рахунках-повідомленнях і є вихідними даними, на початок поточного періоду. Протягом місяця з 1 по 31 число в комунальні підприємства надходять оплати. В останній день місяця бухгалтер підприємства здійснює перерахунок за особовими рахунками абонентів і закриває місяць. Після закриття місяця формується база даних і передається в ТОВ «ГЕРЦ» до 2-го числа. Після перевірки інформації, формується протокол, який направляється в відповідне комунальне підприємство для підтвердження. Після підтвердження протоколу підписом головного бухгалтера та печаткою, ГЕРЦ формує єдину міську базу даних. До 5 числа дані викладаються на сайт, передаються до банківських установ та в друкарню для друку рахунків-повідомлень.
    • Інформація про кількость проживаючих, пільговикам, ПІБ платника послуг надається щомісяця постачальниками послуг. Для коригування помилок за вказаними параметрами необхідно звернутися до бухгалтера свого підприємства. Після того як Ваш постачальник внесе зміни в своїй базі, вся виправлена інформація автоматично відобразиться на сайті ГЕРЦ.
    • ГЕРЦ не веде облік показань лічильників, так як не є постачальником послуг. Якщо у Вас є розбіжності в показаннях, необхідно звернутися для звірки в абонвідділ відповідного підприємства. При оплаті Ви можете внести зміни в попередні показання і поточні, та сплатити за своїми даними.
    • Відповідно до законодавства, показання приладів обліку необхідно щомісяця надавати постачальникам послуг по телефону, на сайті в особистому кабінеті або в абонвідділі компанії-постачальника. Адреси та телефони абонвідділів можна подивитися на сайті в розділі «Постачальники послуг».
    • Така ситуація виникає, якщо підприємство не вірно зазначило адресу або не вказало до кого з наймачів в комунальній квартирі приєднати послугу. Достатньо зателефонувати в службу підтримки ГЕРЦ або «Написати нам», ми виправимо помилку.
    • Якщо при додаванні адреси, відсутні послуги ОСББ, значить Ваше ОСББ не уклали з нами договір і у ГЕРЦ немає даних по вашому будинку.
    • Уточніть у своїй керуючої компанії, чи є у них договір з ГЕРЦ? Якщо договір відсутній, значить у нас немає даних на вашу адресу.

Процедура сплати

Рахунки-повідомлення та квитанції

Безпека

  • Для обміну інформацією з пристроєм користувача GERC.UA застосовуєтся промисловий стандарт TLS-шифрування (TLS 1.2) з використанням стійкої криптографії (довжина ключа 2048 біт). При цьому сеансу (разові) ключі шифрування генеруються на підставі сертифікату безпеки нашого Web-сервера. Цей сертифікат завірений міжнародним сертифікаційним агентством COMODO.